flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА щодо результатів роботи в.о.керівника апарату Знам'янського міськрайонного суду Кіровоградської області за 2 квартал 2013 року

23 липня 2013, 11:49

«ПОГОДЖЕНО»

    Зборами суддів Знам’янського міськрайонного

                                                     суду Кіровоградської області

                                                                        Рішення від «19» липня 2013 року № 16

 

 

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

щодо результатів роботи в.о.керівника апарату Знам'янського міськрайонного суду Кіровоградської області

за 2 квартал 2013 року

 

1.Організація ведення діловодства в місцевому загальному суді. Виконавська дисципліна. Організація функціонування КП «ДЗС» у суді.

            Організація ведення діловодства у Знам'янському міськрайонному суді грунтується на нормах, викладених в чинному законодавстві України. Доведені до відома кожного працівника апарату суду інструкція з діловодства в місцевому загальному суді, затверджена наказом Державної судової адміністрації України 27.06.2006 року №68, Зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24 липня 2006 року за № 860/12734, зі змінами і доповненнями; посадові інструкції працівників апарату суду. Звісно є відступи від установленого порядку, але тільки по методичним рекомендаціям, наприклад по статистичній роботі. Діловодство суду ведеться державною мовою. Усі судові документи також складаються державною мовою з урахуванням вимог процесуального законодавства України.

            Організацію діловодства в суді забезпечує в.о.керівника апарату суду, який ознайомлює всіх працівників апарату суду з нормативно-правовими актами і методичними матеріалами з діловодства.

            Також використовуються інструкції про порядок фіксування судового процесу технічними засобами в загальних судах України, керівництво користувача програмою звукозапису судових засідань “Оберіг”; керівництво користувача програмою звукозапису судових засідань “Камертон”; керівництво користувача програмою звукозапису судових засідань “Тритон”. Крім того, доведена до відома і збережена у персальному комп'ютері кожного помічника судді певна підбірка інструкцій, які необхідні у роботі, серед них інструкція щодо заповнення і подання форми звітності № 1-ОП „Звіт про оперативність розгляду місцевими та апеляційними загальними судами кримінальних справ” (звіт заповнюється кожним помічником судді по окремому судді); інструкція щодо заповнення форми картки обліку сум шкоди, завданої злочином; інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу тощо. Що стосується головного спеціаліста з інформаційних технологій суду, то він користується у роботі теж певною кількістю інструкцій,  доведених до його відома. Вони збережені в його папці в електронному варіанті, серед яких інструкція  комп”ютерної системи «Документообіг загальних судів»; інструкція про порядок роботи з електронною поштою в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях державної судової адміністрації, апеляційних та місцевих судах загальної юрисдикції; положенням про порядок використання засобів Інтернет в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях державної судової адміністрації, апеляційних та місцевих судах загальної юрисдикції; інструкція про порядок фіксування судового процесу технічними засобами в загальних судах України, керівництво користувача програмою звукозапису судових засідань “Оберіг”; керівництво користувача програмою звукозапису судових засідань “Камертон”; керівництво користувача програмою звукозапису судових засідань “Тритон”. Судовий розпорядник, відповідальний за ведення статистичної роботи у суді, користується у своїй роботі інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими  (крім господарських) судами судових справ і матеріалів; керівництвом користувача комп»ютерною системою “Документообіг загальних

 

2

судів”; інструкцією щодо заповнення форми статистичного звіту N 1-Л "Звіт про розгляд загальними місцевими та апеляційними судами кримінальних справ за статтями 209, 2091, 306 КК України"; інструкцією щодо заповнення і подання форми звітності №1-ОП „Звіт про оперативність розгляду місцевими та апеляційними загальними судами кримінальних справ”; інструкцією щодо заповнення форми картки обліку сум шкоди, завданої злочином; інструкцією щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу; інструкцією щодо заповнення форми статистичного звіту „Звіт про роботу судів щодо застосування Закону України “Про амністію” різного роду методичними рекомендаціями, які теж переважно збережені в електронному варіанті в ПК відповідального судового розпорядника. Старший секретар суду окрім головної інструкції з діловодства використовує у роботі з архіваріусом суду Інструкцію про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації; перелік типових документів, що утворюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших підприємств, установ та організацій, із зазначенням строків зберігання документів. Крім того, використовує інструкцію з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ; тощо. В.о. керівника апарату суду, на якого покладений обов'язок ведення кадрової роботи у суді використовує у роботі методичні рекомендації з кадрової роботи, цілу низку затверджених положень та порядків, а також Законів України, що стосуються кадрової роботи. Судові розпорядники у своїй роботі використовують положення про службу судових розпорядників та організацію її діяльності, інструкцію про порядок забезпечення старшими судовими розпорядниками та судовими розпорядниками проведення судового засідання, їх взаємодії з правоохоронними органами; наказом ДСА України ”Про затвердження форми звітності для підрозділів служби судових розпорядників апеляційних і місцевих судів та територіальних управлінь державної судової адміністрації“. Відповідальна особа суду за облік надісланих до ДП ”Інформаційні судові системи” судових рішень, винесених суддями нашого суду використовує Порядок ведення Єдиного державного реєстру судових рішень; інструкцію про порядок взаємодії відповідальної особи апарату місцевого загального суду та інформаційно-технічного адміністратора Єдиного державного реєстру судових рішень при зборі, обробці та надсиланні копій судових рішень в електронному вигляді для внесення до Єдиного державного реєстру судових рішень. Керівник апарату суду використовує у своїй роботі більшу частину наведених вище інструкцій з діловодства, зі статистики, з архівної справи, з кадрової роботи; крім того, використовує інструкцію з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації; положення з охорони праці та пожежній безпеці тощо. В.о.керівника апарату суду орієнтується у вимогах кожної з інструкцій і контролює дотримання кожної з них.

З 04.01.2011 року, відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 07 липня 2010 року № 2453-VI, пункту 2.1 Положення про автоматизовану систему документообігу, наказами голови суду та в.о.керівника апарату суду у суді запроваджено роботу автоматизованої системи документообігу із здійсненням автоматизованого розподілу кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та інших справ. Усі судді та працівники апарату суду ознайомлені з Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, яке затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року №30, та погоджене 26.11.2010 року з Головою Державної судової адміністрації України, з інструкцією користувача комп”ютерної системи «Документообіг загальних судів».

Право технічного адміністратора у автоматизованій системі документообігу Знам’янського міськрайонного суду надано головному спеціалісту з інформаційних технологій для забезпечення технічного функціонування автоматизованої системи документообігу. Право користувачів автоматизованої системи документообігу надано  суддям суду та працівникам суду.

                                                                     3

Головним спеціалістом з інформаційних технологій було присвоєно паролі та коди доступу до автоматизованої системи документообігу працівникам, яким надані права користувача, та повідомлено паролі та коди доступу письмово кожному користувачеві з дотриманням конфіденційності інформації.

З 23.01.2012 року обов’язок автоматизованого розподілу справ покладений на помічника голови суду, якого на час відсутності (лікарняний, відрядження, відпустка тощо) заміщує головний спеціаліст з інформаційних технологій.

На в.о.керівника апарату суду покладений обов’язок ведення табелю обліку робочого часу суддів та працівників апарату суду в системі електронного документообігу, яку на час відсутності (лікарняний, відрядження, відпустка тощо) заміщує помічник голови суду. Відповідно головним спеціалістом з інформаційних технологій в.о.керівника апарату суду та помічнику голови суду надано відповідні права доступу до системи електронного документообігу.

Крім того, на помічника голови суду, помічника заступника голови суду, помічників суддів та секретарів судового засідання було покладено обов’язок відображати у обліково-статистичних картках автоматизованої системи документообігу суду дані винесених процесуальних документів та інформацію про рух справи. Секретарі суду, які відповідальні за ведення первинного обліку справ усіх категорій, не приймають до подальшого обробітку справи, по яких не вказані необхідні дані у електронній обліково-статистичній картці.

Також необхідно зазначити, що суддями суду підписуються процесуальні документи електронним підписом для відправки у Єдиний реєстр судових рішень у автоматизованій системі документообігу суду. Тому секретарі суду, які відповідальні за ведення первинного обліку справ усіх категорій, перевіряють по кожній справі наявність електронного підпису процесуальних документів у автоматизованій системі документообігу суду, та у разі відсутності електронних підписів не приймають справи для подальшого обробітку.

Редагування інформації в автоматизованій системі здійснюється головним спеціалістом з інформаційних технологій в разі виявлення неточностей, технічних описок або неповноти даних.

Реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції здійснюється відповідно до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду.  Вхідна кореспонденція, в тому числі процесуальні документи,  приймається  і опрацьовується старшим секретарем суду, які відповідальна за реєстрацію вхідної кореспонденції суду,  та реєструється в автоматизованій системі в день її надходження.

Автоматичний розподіл судових справ здійснюється на підставі внесеної до автоматизованої системи інформації. Автоматичний розподіл судових справ по можливості здійснюється у суді протягом робочого дня після реєстрації відповідних документів.

Автоматичний розподіл судових справ між суддями здійснюється з урахуванням спеціалізації суддів, яка визначається рішенням зборів суддів.

Крім того, зборами суддів також визначено особливості розподілу судових справ, які підлягають розгляду у день їх надходження, а саме, справи про адміністративні правопорушення. На підставі рішення зборів суддів наказом голови суду затверджено графік чергування суддів суду по розгляду справ про адміністративні правопорушення за певними статтями КУпАП, які підлягають розгляду в день їх надходження. Цим графіком передбачено щоденне чергування різними суддями по розгляду вказаних справ про адміністративні правопорушення. Тому, щоденно помічником голови суду до автоматизованої системи вносяться певні зміни до спеціалізації суддів з розгляду справ про адміністративні правопорушення.

Також з початку року у суді активно, на підставі рішень зборів суддів, запроваджуються особливості розподілу справ різних категорій, які не передбачені Положенням про автоматизовану систему документообігу, з метою об’єктивного розгляду даних справ.

Необхідно зазначити, що автоматизована система документообігу успішно впроваджена у діловодстві суду, на даний час вже існує можливість формування звітності суду у автоматизованій системі.

                                                               4

Суд перейшов виключно на автоматизований документообіг без дублювання у паперовому варіанті.            Тільки після розгляду справ різних категорій роздруковуються обліково-інформаційні картки.

2. Плани роботи суду, організація контролю за ходом їх виконання.

            Стан виконання планів роботи суду обговорюється за результатами роботи суду за рік на оперативній нараді працівників апарату суду на початку року наступного за звітним та за півріччя упродовж місяця наступним за звітним півріччям. Плани роботи суду формуються на перше та друге півріччя окремо. Збирає та узагальнює пропозиції до проекту плану роботи суду помічник голови суду, перевіряє та погоджує проект керівник апарату суду і затверджує голова суду (в.о. голови суду) у перших числах місяця, наступного за звітним півріччям. Так, на друге півріччя 2013 року підготовлено проект плану роботи суду з подальшим затвердженням 04.07.2013 року головою суду, який надіслано до відома ТУ ДСА України в Кіровоградській області за вих.№11980/13 від 05.07.2013 року.

            Згідно плану роботи суду за другий квартал 2013 року та відміток про виконання запланованих заходів виконано усі заплановані на звітний квартал завдання. Наприклад,

проведено 3 семінарських заняття з працівниками суду на теми: «Аналіз судової практики розгляду судами Кіровоградської області цивільних справ про відшкодування моральної шкоди в зв’язку з ушкодженням здоров’я під час виконання трудових обов’язків за рахунок Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань за 2011 рік», проведеного апеляційним судом Кіровоградської області;

-обговорення узагальнення судової практики застосування антикорупційного законодавства при розгляді справ про корупційні правопорушення судами Кіровоградської області у 2011-2012 роках, проведеного апеляційним судом Кіровоградської області;

- дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.

Виконано помічником судді одне заплановане на 2-й квартал завдання з роботи по роз'ясненню законодавства населенню: підготовлено статтю до друку у місцевій газеті на нормативно-правову тематику: "Визначення місця проживання дитини при розлученні батьків чи їх окремому проживанні".

По роботі з кадрами вчасно виконані усі завдання і складені відповідні звіти: підготовлена щоквартальна інформація з пропозиціями щодо змін у штатному розписі суду та з приводу проходження суддями та працівниками апарату суду курсів підвищення кваліфікації.       Також підготовлена піврічна інформація про кількісний та якісний склад державних службовців і службовців суду, які перевіряються і строк подання яких контролюються  в.о.керівника апарату суду.

Протягом другого кварталу 2013 року до Знам'янського міськрайонного центру зайнятості звіти “Про наявність вакансій” №3-ПН та “Про прийняття працівників” №5-ПН не подавалися.

Проводилася значна робота зі статистичного вивчення та узагальнення судової практики. Вчасно готувалися і подавалися статистичні звіти про роботу суду за відповідні звітні періоди за встановленими формами статистичної звітності на адресу ТУ ДСА України в Кіровоградській області, у т.ч. на переше півріччя 2013 року, управлінню статистики у Знам'янському районі Кіровоградської області, у т.ч. за другий квартал звіт за ф.№1-ОП, №1-1-ОП; за другий квартал за ф.№1-Л.

Систематично готувалися за наданими формами інформації про строки розгляду і рух у суді по цивільним та кримінальним справам, які невідкладно надсилалися на адресу апеляційного суду Кіровоградської області у порядку здійснення ними контролю.

             Зроблено значну кількість аналізів статистичної роботи та статистичних даних у суді за другий квартал 2013 року. Щоквартально помічником голови суду, вивчається і узагальнюється робота з розгляду звернень громадян.

Суд звітує перед ТУ ДСА України в Кіровоградській області за наданою формою щоквартально по кількості направлених судом до ДП ”Інформаційні судові системи”

5

 

судових рішень, винесених судом.

З метою здійснення поновлення бази даних Державного реєстру виборців Знам»янського міськвиконкому Кіровоградської області та Знам'янською державною адміністрацією Кіровоградської області судом кожного місяця до 5-го числа подаються відомості про осіб, щодо яких судом протягом останніх трьох календарних місяців було скасовано рішення про визнання їх недієздатними, внаслідок чого над ними була припинена опіка, місце проживання яких зареєстровано у м.Знам'янка та районі, та відомостей про виборців, які протягом останніх трьох календарних місяців були визнані судом недієздатним, внаслідок чого над ними була встановлена опіка, місце проживання яких зареєстроване у м.Знам'янка та районі. Копії даний відомостей надсилаються до ТУ ДСА України в Кіровоградській області.

Деякі згадані статистичні звіти, інформації відомості про роботу суду в.о.керівника апрату суду готує безпосередньо, деякі виводяться за його обов'язкової участі; показники частини з них тільки перевіряються в.о.керівника апарату суду.

            За другий квартал 2013 року підготовлено і надіслано на адресу ТУ ДСА України в Кіровоградській області звіт щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів суду за встановленою формою.  

Також проведене узагальнення кримінальних справ, по яким судом вживалися заходи для своєчасного розгляду справ у вигляді винесення окремих постанов у зв'язку зі зривом судового засідання, які розглянуті судом у першому півріччі 2013 року. 

Було проведено перевірку стану ведення кодифікаційної роботи Знам’янського міськрайонного суду.

Також проведено перевірку стану оформлення канцелярією суду журналів, ведення яких передбачено Тимчасовою інструкцією з діловодства у місцевому загальному суді та номенклатурою справ суду на 2013 рік.

Крім того, було проведено узагальнення практики роботи Знам’янського міськрайонного суду з розгляду кримінальних справ за ст.185 КК України за перше півріччя 2013 року.

Напередодні підготовки статистичних даних про роботу суду за перше півріччя 2013 року у суді тривала робота по перевірці стану здійснення канцелярією суду первинного обліку справ усіх категорій та матеріалів, що надходять до провадження суду, на обліково-інформаційних картках у автоматизованій системі документообігу суду та на предмет правильності відображення в обліково-інформаційних картках на справи усіх категорій результатів розгляду апеляцій (апеляційних скарг, подань). Перевірка проводилася в.о.керівника апарату суду разом з помічником голови суду, помічниками суддів та з обов'язковою участю судового розпорядника, відповідального за статистичну роботу у суді. За результатами перевірок складено відповідні акти перевірки роботи канцелярії.

            Так само, щомісяця помічниками суддів перевіряється своєчасність здачі секретарями судових засідань судових справ після їх розгляду до канцелярії суду та правильність і своєчасність оформлення журналу судового засідання; перевіряється правильність оформлення ними журналів (протоколів) попереднього судового засідання та журналів (протоколів) судового засідання (технічна фіксація); кожні два місяця перевіряється стан роботи секретарів судового засідання у частині якісного та кількісного оформлення та оприлюднення списків справ, призначених до розгляду у суді, з обов'язковим зазначенням наслідків розгляду. За результатами вказаних перевірок помічниками суддів складаються відповідні акти, які погоджуються суддями і подаються помічнику голови суду, який, під контролем в.о.керівника апарату суду, централізовано їх обліковує та подає для затвердження і до відома голови суду.

Крім того, судовим розпорядником, на якого покладені обов'язки з ведення статистичної роботи суду, кожного місяця готуються довідки про якість роботи суддів суду про кількість кримінальних (цивільних, адміністративних) справ, направлених до судів вищих інстанцій, та результатів розгляду. Дана довідкова інформація, під контролем

6

в.о.керівника апарату суду, централізовано обліковується помічником голови суду і подається щомісяця для обговорення на нарадах суддів суду. Крім того, показники вказаних довідок активно використовуються при підготовці пакету документів на розгляд питання про обрання суддів на посади безстроково, зайняття адміністративних посад, вирішення питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності тощо. Активно у суді помічником голови суду під контролем в.о.керівника апарату суду, за даними, що подаються помічниками суддів, ведеться зведена робота по обліку навантаження суддів по розгляду справ усіх категорій та матеріалів з подальшим поданням показників голові суду (в.о.голови суду).           

 

3. Оперативні наради суду. Оперативні наради проведені керівником апарату суду за дорученням голови суду, їх кількість та тематика.

         За перший квартал 2013 року в.о.керівника аппарату суду з протоколюванням помічником голови суду проведено 5 оперативних нарад працівників апарату суду.

            До порядку денного оперативної наради від 05.04.2013 року були включені наступні питання:

-доведення до відома працівників аппарату суду та обговорення проекту Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальне провадження, та розробленого банку картки на вказану особу; 

бговорення строків здачі секретарем судового засідання судових справ, розглянутих під головуванням відповідного судді; правильності і своєчасності оформлення протоколів (журналів) судового засідання за результатами щомісячних перевірок даного питання помічником голови суду, помічником заступника голови суду та помічниками суддів протягом першого кварталу 2013 року у порядку здійснення контролю за роботою секретарів судового засідання.

До порядку денного оперативної наради від 27.05.2013 року були включені наступні питання:

-доведення до відома працівників апарату суду листа територіального управління Державної судової адміністраці України в Кіровоградській області за вих.№19-737-3 від 13.05.2013 року щодо інформування громадськості про резонансні справи, що розглядаються в судах;

-доведення до відома працівників апарату суду листа територіального управління Державної судової адміністраці України в Кіровоградській області за вих.№19-820-6 від 23.05.2013 року щодо обмеження використання міжміського та мобільного зв'язку;

-доведення до відома працівників апарату суду рішення Ради суддів загальних судів №33 від 14.05.2013 року щодо проведенного моніторингу стану інформаційного наповнення веб-сайтів загальних судів.

 До порядку денного оперативної наради від 07.06.2013 року були включені наступні питання:

-доведення до відома працівників апарату суду та обговорення Наказу Державної судової адміністрації України від 31.05.2013 року №72 «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками процессу»;

- доведення до відома працівників апарату суду та обговорення листа територіального управління Державної судової адміністраці України в Кіровоградській області за вих.№19-878-3 від 03.06.2013 року, який надіслано для виконання відповідно до спільного наказу Державної судової адміінстрації України та Державної податкової служби України від 26.02.2013 року №30/44 «Про затвердження порядку надання судам загальної юрисдикції інформації про реєстраційні номери облікових карток платників податків боржників та стягувачів».

До порядку денного оперативної наради від 14.06.2013 року були включені наступні питання:

-доведення до відома працівників апарату суду листа територіального управління Державної судової адміністраці України в Кіровоградській області за вих.№19-923-2 від 12.06.2013 року щодо проведення прийому документів до Інституту підготовки професійних

7

 суддів при Національному університеті «Одеська юридична академія»;

-доведення до відома працівників апарату суду рішення Ради суддів загальних судів №41 від 05.06.2013 року щодо проведенного цільового порівняльного моніторингу стану інформаційного наповнення веб-сайтів загальних судів.

-доведення до відома працівників апарату суду листа Міністерства соціальної політики України від 15.05.2013 року №211/13/116-13 щодо порядку направлення кандидатів для проходження спеціальної підготовки на посаду судді, який було надіслано з територіального управління Державної судової адміністраці України в Кіровоградській області за вих.№19-937-2 від 14.06.2013 року.

До порядку денного оперативної наради від 21.06.2013 року були включені наступні питання:

-доведення до відома працівників апарату суду та обговорення Наказу Державної судової адміністрації України від 14.06.2013 року №81 «Про внесення змін до наказу ДСА України від 31.05.2013 року №72 «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками процессу»;

-доведення до відома працівників апарату суду та обговорення спільного наказу Генеральної прокуратури, Мінстерства внутрішніх справ, Служби безпеки, Міністерства доходів і зборів, Міністерства оборони, Державної судової адміністрації України від 22.04.2013 року №52/394/172/71/268/60 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку кримінальних та адміністративних корупційних правопорушень»;

-доведення до відома працівників апарату суду та обговорення Наказу Державної судової адміністрації України від 17.06.2013 року №83 «Про внесення змін до Інструкції з діловодства в апеляційному загальному суді, Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, Інструкції з діловодства в апеляційних і місцевих адміністративних судах»;

-доведення до відома працівників апарату суду рішеннь Ради суддів загальних судів №№37, 39, 44, 45, 46 від 05.06.2013 року;

 -доведення до відома працівників апарату суду та обговорення рішення Ради суддів загальних судів №38 від 05.06.2013 року щодо позитивного прикладу судового адміністрування організації діяльності та внутрішніх комунікацій Олександрівського районного суду Кіровоградської області;

 -доведення до відома працівників апарату суду та обговорення рішення Ради суддів загальних судів №30 від 14.05.2013 року щодо результатів вивчення стану організації роботи Обухівського районного суду Київської області та його внутрішніх комунікацій.

 

4. Забезпечення інформаційно-нормативної, кодифікаційної роботи суду. Висвітлити проблемні аспекти у даній роботі.

Стан вивчення Інструкцій та змін до них, якими керуються працівники апарату суду в ході виконання своїх посадових прав та обов'язків, наявність їх на робочому місці, не змінився.

            З приводу розміщення інформації на власному веб-сайті суду у мережі Інтернет зазначимо, що невідкладно у разі необхідності головним спеціалістом з інформаційних технологій суду оновлюєся і редактується інформація на власній веб-сторінці суду під контролем в.о.керівника апарату суду.          

Загалом стан ведення кодифікаційної роботи у суді не змінився.

З лютого 2013 року кодифікаційна робота суду покладена на консультанта суду.  

            Робота консультанта суду по внесенню змін до контрольних примірників нормативної літератури ведеться на належному рівні.

 

5. Організація контролю за роботою служби судових розпорядників.

Стан роботи служби судових розпорядників не змінився. Станом на сьогоднішній день служба судових розпорядників суду укомплектована у повному обсязі і складається зі старшого судового розпорядника та 3-х судових розпорядників. На одного з судових

 

                                                                  8

 

розпорядників покладені обов’язки з ведення статистичної роботи суду. 

Норми комплектування суду посадами старшого судового розпорядника та судовими розпорядниками у суді не порушуються.

            За другий квартал 2013 року старшим судовим розпорядником подано “Звіт щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів”. Порушення строків подання відповідного звіту не встановлено.

 

6. Стан забезпечення зберігання та використання штампів і печаток суду, товарно-матеріальних цінностей та документації суду. Порядок та періодичність списання використання матеріальних цінностей.    

Стан забезпечення зберігання та використання штампів і печаток суду, товаро-матеріальних цінностей та документації суду не змінився.

З приводу стану забезпечення зберігання та використання штампів і печаток суду:

            На виконання вимог п.21 діючої Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 27.06.2006 року №68, ведеться журнал обліку печаток і штампів суду встановленої форми. Весь обсяг штампів і печаток суду, які використовуються у діловодстві і знаходяться на відповідному інвентарному обліку, перебувають під строгим контролем і зберігаються у старшого секретаря суду. Облік всіх відбитків печаток і штампів суду ведеться у вищевказаному журналі.

            Кожного ранку для використання у роботі, наприклад: штамп вихідної кореспонденції суду, видається старшим секретарем суду відповідальній особі за здійснення реєстрації та відправки вихідної кореспонденції суду для роботи. В кінці робочого дня штампи і печатки суду централізовано забираються старшим секретарем суду і закриваються в архіві суду в ізольованому місці до якого обмежений доступ виключно старшим секретарем суду.

            Зокрема, гербова печатка суду та інші відбитки печаток та штампів на документах ставляться за особистою увагою та під контролем старшого секретаря суду.

            При заміщенні старшого секретаря суду у період тимчасової відсутності у зв'язку з відпусткою, хворобою, відрядженням, печатки і штампи суду через журнал обліку печаток і штампів суду передаються особі, яка заміщує.

             

            З приводу стану забезпечення зберігання та використання товаро-матеріальних цінностей та документації суду:

            Матеріально відповідальною особою за безпеку збереження довірених їй матеріальних цінностей у суді є старший секретар суду.

            На виконання вимог п.22 діючої Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 27.06.2006 року №68, в.о.керівника апарату суду з участю старшого секретаря суду та помічника голови суду, із року в рік розробляється номенклатура справ суду з подальшим затвердженням, відповідно до якої у суді весь обсяг документації, формується у відповідні номенклатурні справи відповідальними особами, які вказані додатково в номенклатурі і знаходиться у них на зберіганні протягом календарного року. За результатами закінчення року у разі необхідності номенклатурні справи передаються до архіву суду. А якщо вони потрібні у роботі, то вони продовжуються на наступні роки.

Що стосується порядку та періодичності списання використання матеріальних цінностей, то на виконання наказу рішення колегії територіального управління державної судової адміністрації в Кіровоградській області №1/1 від 24.01.2011 року, у суді впроваджене обов’язково один раз у квартал до 15 числа місяця наступного за звітним кварталом проведення списання використаних матеріальних цінностей.

 

 

 

9

 

7. Організація роботи по виконанню та дотриманню правил охорони праці та протипожежної безпеки, дотримання працівниками суду правил внутрішнього трудового розпорядку.

         При прийомі на роботу новопризначених працівників, при прийнятті практикантів для проходження навчальної практики, у процесі роботи фактично працюючих працівників апарату суду голова суду (в.о.голови суду), на виконання вимог ст.29 КЗпП України, Правил внутрішнього трудового розпорядку Знам'янського міськрайонного суду, типового положення про спеціальні навчання, інструктажі та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підприємствах, в установах та організаціях України та типового положення  про проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, інструктує їх з охорони праці

та пожежної безпеки. Розроблено і затверджено наказом ТУ ДСА в Кіровоградській області від 19.03.2007 №12-з Інструкцію про заходи пожежної безпеки ТУ ДСА в Кіровоградській області та місцевих судах області. Не розроблено відповідної Інструкції з охорони праці. Відбираються розписки від новопризначених працівників про ознайомлення з Інструкцією про заходи пожежної безпеки ТУ ДСА в Кіровоградській області та місцевих судах області. На виконання її вимог наказом в.о.керівника апарату суду призначено відповідальною особою з питань пожежної безпеки робітника по обслуговуванню будівель, споруд та технічному ремонту суду Денисенко В.О. Крім того, суди не забезпечені відповідними журналами реєстрації інструктажів з охорони праці, які на виконання відповідних інструкцій мають вестися окремо по видам інструктажів та окремо по питанням інструктажів. У суді пристосовані старі журнали, зроблені відповідні графи, але не в належній кількості у зв'язку з недостатньою кількістю. Проведення інструктажів саме з працівниками апарату суду фіксується відповідними протоколами; від практикантів про інструктування відбираються розписки у відповідних журналах.

            При прийомі на роботу новопризначених працівників, при прийнятті практикантів для проходження навчальної практики, вони ознайомлюються з Правилами внутрішнього трудового розпорядку, з Правилами поведінки працівника суду, які слід вважати додатком до Правил внутрішнього трудового розпорядку. В обов’язковому порядку працівники суду ознайомлюються  з даними Правилами під розписку із зазначенням дати, та із занесенням до відповідного журналу.

        

8. Організація кадрової роботи суду. Виконання відповідальними особами за складання табелів обліку використання робочого часу, вимог наказу Державного комітету статистики України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 року №489.

         Обов'язок ведення кадрової роботи у суді покладений на в.о.керівника апарату суду. Стан кадрового діловодства у суді не змінився. Кадрове діловодство у суді ведеться на належному рівні.

По роботі з кадрами вчасно виконані усі завдання і складені відповідні звіти. Підготовлена щоквартальна інформація з пропозиціями щодо змін у штатному розписі суду та з приводу проходження суддями та працівниками апарату суду курсів підвищення кваліфікації. Підготовлена піврічна інформація про кількісний та якісний склад державних службовців і службовців суду.

Протягом другого кварталу 2013 року до Знам'янського міськрайонного центру зайнятості звіти «Про наявність вакансій» №3-ПН та «Про прийняття працівників» №5-ПН  не подавались.

            Ведення табелю обліку робочого часу здійснюється в.о.керівника апарату суду, підписується ним та помічником голови суду, і з наступним затвердженням головою суду надсилається до ТУ ДСА України в Кіровоградській області. Треба зазначити, що з урахуванням даних табеля обліку робочого часу помічником голови суду під контролем в.о.керівника апарату суду, за наявності відповідного фінансування, розробляється проект

10

 розрахунку фонду оплати праці працівників апарату суду за відповідний місяць роботи в частині стимулюючих виплат (премії, надбавки) і подається на розгляд голови суду. За результатами його розгляду готуються проекти відповідних наказів. 

У відповідності до вимог наказу Державного комітету статистики України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 року №489, в.о.керівника апарату суду, яка є відповідальною особою за складання табелів обліку використання робочого часу, ведуться форми первинної облікової документації, а саме: «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу; «Особова картка працівника»; «Наказ (розпорядження) про надання відпустки»; «Наказ (розпорядження) про припинення трудового договору (контракту)»; «Табель обліку використання робочого часу».       

9. Потреба у підвищенні кваліфікації працівників апарату суду та у проведенні семінарів (їх тематика) за участю працівників управління.  

Згідно штатного розпису у Знам'янському міськрайонному суді Кіровоградської області існує 1 посада голови суду, 1 посада заступника голови суду та 7 посад суддів. Станом на 1 квітня 2013 року, судді працюють не в повному складі. Так, на підставі Постанови Верховної Ради України від 23 грудня 2010 року №2869-VI «Про обрання суддів» суддя Знам'янського міськрайонного суду Кіровоградської області Яковлєва Світлана Володимирівна звільнена з посади судді за переведенням 31 січня 2011 року на посаду судді апеляційного суду Кіровоградської області. На підставі Указу Президента України від 15 червня 2012 року №393/2012, наказом голови Знам'янського міськрайонного суду Кіровоградської області відповідно до пунктів 1, 9 частини 5 статті 126 Конституції України, пункту 1 статті 101 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», пункту 2 статті 36 КЗпП України Петкова Володимира Петровича звільнено з посади судді Знам'янського міськрайонного суду Кіровоградської області у зв'язку із закінченням строку, на який його призначено. До цього часу не вирішене питання про призначення нових суддів. З 30 листопада 2012 року закінчилися повноваження заступника голови суду Проценко Олександра Миколайовича, 13 грудня 2012 року направлені документи на Раду Суддів загальних судів для вирішення питання про призначення його на посаду заступника голови суду.

З 23 квітня 2013 року закінчився п'ятирічний строк повноважень судді Савельєвої Оксани Валентинівни. 18 квітня 2013 року суддя Савельєва О.В. приймала участь у засіданні Верховної Ради України, де Постановою Верховної Ради України її обрано суддею Знам'янського міськрайонного суду Кіровоградської області безстроково.

З 27 травня 2013 року закінчився п'ятирічний строк повноважень судді Павловської Інни Андріївни. 6 червня 2013 року суддя Павловська І.А. приймала участь у засіданні Верховної Ради України, де Постановою Верховної Ради України її обрано суддею Знам'янського міськрайонного суду Кіровоградської області безстроково.

У Знам'янському міськрайонному суді Кіровоградської області всі працюючі судді, які призначені на посаду судді вперше, після призначення на посаду проходили курси підвищення кваліфікації з циклу суддів місцевих судів, вперше призначених на посаду. Серед суддів обраних на посаду безстроково потребують підвищення кваліфікації голова суду - Попова Наталя Іванівна, заступник голови суду – Проценко Олександр Миколайович, суддя Шевцова Наталія Вікторівна, суддя Український Віталій Валентинович, суддя Савельєва Оксана Валентинівна, суддя Павловська Інна Андріївна.

З працюючих працівників апарату суду потребують підвищення кваліфікації наступні працівники: керівник апарату суду Михайлова Алла Володимирівна (знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), помічник голови суду Багно Анна Олександрівна, 5 помічників суддів: Дуніна Алла Григорівна, Кудрявцева Юлія Володимирівна, Бабенко Дмитро Володимирович, Ніколаєв Ігор Владиславович, Полякова Наталія Миколаївна (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), 5 секретарів судового засідання Магась Юлія Олександрівна, Чуканова Олена Анатоліївна, Десятнікова Тетяна Михайлівна, Баланюк Тетяна Вікторівна, Іванов

11

 Андрій Юрійович, Колюка Оксана Валеріївна (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), головний спеціаліст з інформаційних технологій Набока Сергій Вікторович, консультант суду Хоренженко Тетяна Миколаївна, старший судовий розпорядник Джулай Валентина Іванівна; 3 судових розпорядника Десятнікова Тетяна Леонідівна, Балабекян Ануш Манвелівна, Олійник Наталя Миколаївна; старший секретар суду Головко Вікторія Василівна, 2 секретаря суду Лещенко Ольга Сергіївна, Семенкова Ольга Вячеславівна - які взагалі не проходили курси підвищення кваліфікації. Заступник керівника апарату суду Калюжна Тамара Іванівна проходила курси підвищення кваліфікації у період з 06 по 10.10.2008 р.; помічник заступника голови суду Попкова Оксана Сергіївна, помічник судді Харченко Інна Леонідівна, проходили курси у період з 27.02.2006 по 03.03.2006 р.; помічник судді Кривозуб Ольга Леонідівна, проходила курси у період з 04.10.2004 по 14.10.2004 р.; помічник судді Гриценко Олена Вікторівна, проходила курси у період з 03.12.2007 по 07.12.2007 р., 4 секретаря судового засідання Туманова Світлана Вікторівна, Красіловська Олена Анатоліївна (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), Пахута Наталія Михайлівна (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), проходили курси у період з 24.09.2007 по 28.09.2007 р., Зеленська Тетяна Василівна, проходила курси у період з 31.03.2008 по 04.04.2008 р., 2 секретаря суду – Токарєва Надія Костянтинівна, Зубарєва Віра Олександрівна, проходили курси у період з 10.12.2007 по 14.12.2007 р.

Згідно листа №19-261-2 від 12.02.2013 ТУ ДСА України в Кіровоградській області у період з 18 по 29 березня 2013 року в Дніпропетровському регіональному відділенні Національної школи суддів України проводилась підготовка суддів місцевих загальних судів, призначених на посаду вперше (1-2 роки). Ніхто з суддів призначених на посаду вперше не виявив бажання прийняти участь у вказаній підготовці.

Згідно листа №19-492-2 від 22.03.2013 ТУ ДСА України в Кіровоградській області в Національній школі суддів України в місті Києві у період з 08 по 12 квітня 2013 року проводилась підготовка голів та заступників голів місцевих загальних судів. Голова суду та заступник голови суду не виявили бажання прийняти участь у вказаній підготовці.

Згідно листа №19-262-2 від 12.02.2013 ТУ ДСА України в Кіровоградській області у період з 15 по 26 квітня 2013 року в Дніпропетровському регіональному відділенні Національної школи суддів України проводилась підготовка суддів місцевих загальних судів, призначених на посаду вперше (3,4,5 роки). Павловська І.А. виявила бажання прийняти участь у вказаній підготовці. У зв'язку з хворобою, Павловська І.А. не мала можливості прийняти участь у вказаній підготовці.

Згідно листа №19-590-2 від 09.04.2013 ТУ ДСА України у період з 20 по 31 травня 2013 року в Дніпропетровському регіональному відділенні Національної школи суддів України проводилась підготовка суддів місцевих загальних судів, обраних на посаду судді безстроково. Ніхто з суддів, обраних на посаду безстроково не виявив бажання прийняти участь у вказаній підготовці.

Відповідно до графіка навчального процесу підготовки суддів та працівників апарату суду на 2013 рік, виявляють бажання прийняти участь у курсах підвищення кваліфікації значна кількість працівників апарату суду, але у зв'язку з недостатнім фінансуванням для оплати відряджень, працівники апарату суду, отримуючи малу заробітну плату, здебільшого відмовляються їхати на курси підвищення кваліфікації без попередньої оплати, що знижує виконання графіку навчального процесу на рік.

Згідно листа №19-126-2 від 24.01.2013 ТУ ДСА України в Кіровоградській області у період з 04 по 08 лютого 2013 року Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України проводилась підготовка помічників судів та консультантів місцевих загальних судів, з фактично працюючих помічників суддів та консультанта ніхто не прийняв участі у вказаній підготовці.

Згідно листа №19-589-2 від 09.04.2013 ТУ ДСА України в Кіровоградській області у період з 13 по 17 травня 2013 року Дніпропетровським регіональним відділенням

12

Національної школи суддів України проводилась підготовка спеціалістів з судової статистики апаратів місцевих судів. Судовий розпорядник, в обов'язки якого покладено ведення статистичниї звітів не виявила бажання прийняти участь у вказаній підготовці.

Згідно листа №19-713-2 від 08.05.2013 ТУ ДСА України в Кіровоградській області у період з 03 по 07 червня 2013 року Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України проводилась підготовка секретарів судового засідання місцевих загальних судів. З фактично працюючих секретарів судового засідання ніхто не прийняв участі у вказаній підготовці.

В інших закладах (без урахування Академії суддів України та Дніпропетровського регіонального відділення) ніхто з працюючих суддів не проходили курси підвищення кваліфікації з початку року.

В інших закладах (без урахування Академії суддів України та Дніпропетровського регіонального відділення) ніхто з працюючих працівників апарату суду не проходили курси підвищення кваліфікації з початку року.

           

10. Здійснення контролю за виконанням відповідальними особами суду вимог Закону України «Про доступ до судових рішень» №3262-4 від 22.12.2005 року та Постанови КМ України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень» від 25.05.2006 року №740 з відповідними змінами.

Для організації контролю за кількістю направлених місцевими загальними судами рішень судів до Єдиного державного реєстру територіальним управлінням державної судової адміністрації впроваджено подання щоквартальних звітів загальними судами області, які в подальшому узагальнюються територіальним управлінням та подаються на розгляд чергових засідань ради суддів загальних судів області.

            Враховуючи викладене, територіальним управлінням державної судової адміністрації було надіслано форму щоквартального звіту, який необхідно подавати в термін до 05 числа місяця наступного за звітним періодом, а саме 05 січня, 05 квітня, 05 липня, 05 жовтня.

            На виконання листа ТУ ДСА України в Кіровоградській області суд щокварталу звітує щодо кількості судових рішень, які були надіслані в електронному вигляді до ДП “Інформаційні судові системи” шляхом підготовки відповідальною особою відповідних даних з дотриманням у кожному разі строків подання. Крім того, відповідальною особою з питань здійснення обліку копій судових рішень надісланих до Єдиного державного реєстру судових рішень, щомісячно надаються копії інформації, на якій будується щоквартальний звіт, кожному судді до відома. За місяць та квартал дані по ЄДРСР обговорюються на нарадах суддів суду.

Суд надсилає адміністраторові Реєстру копії всіх судових рішень виключно в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису, що передує видачі копії судового рішення.

 

11. Виконання секретарями судових засідань вимог Інструкції про порядок фіксування судового процесу технічними засобами, затвердженої Наказом Державної Судової Адміністрації України №84 від 21 липня 2005 року. Періодичність проведення головним спеціалістом перевірок щодо належного фіксування.

Стан здійснення організаційних заходів щодо виконання секретарями судових засідань вимог Інструкції про порядок фіксування судового процесу технічними засобами, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України №84 від 21 липня 2005 року,  змінився, оскільки на підставі наказу Державної судової адміністрації України №108 від 20.09.2012 року втратив чинність наказ Державної судової адміністрації України від 21 липня 2005 року №84 "Про затвердження Інструкції про порядок фіксування судового процесу технічними засобами".

13

На підставі наказу Державної судової адміністрації України №157 від 16.11.2012 року затверджено нову редакцію Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання).

Текст даного наказу та Інструкцію про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання) було доведено до відома всіх працівників апарату суду та організовано її вивчення.

            Як показує практика використання секретарями судових технічних засобів по фіксації судового процесу, фіксація у суді судових процесів здійснюється на належному рівні.

            Крім того, в.о.керівника апарату суду вчасно організовує питання з приводу прийняття участі у перші дні роботи новопризначених на посаду секретарів судового засідання у семінарських навчаннях з фіксації судового процесу технічними засобами, які централізовано проводяться у ТУ ДСА України в Кіровоградській області, з видачею відповідних сертифікатів.

            Так, з метою організації заміщення секретарів судового засідання на час відсутності (лікарняний, відрядження, відпустка тощо), здійснення належного контролю помічниками суддів за роботою секретарів судового засідання з фіксації судового процесу технічними засобами, також приймають участь у вказаному вище семінарському навчанні у ТУ ДСА України за домовленістю з техніком ТУ ДСА України новопризначені помічники суддів.

            Що стосується проведення головним спеціалістом з інформаційних технологій перевірок щодо належного фіксування секретарями судового засідання судового процесу технічними засобами, то необхідності у проведенні даних навчань у суді з даної тематики не виникає. Секретарі судового засідання, які здійснюють фіксування судового процесу технічними засобами мають достатньо знань, а якщо і виникають  тимчасові труднощі у роботі, то вони відразу усуваються і роз'яснюються головним спеціалістом з інформаційних технологій.

 

12. Виконання та дотримання Наказу ДСА України №141 від 25.12.2007 р. “Про затвердження Інструкції про порядок роботи з електронною поштою в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях держаної судової адміністрації, апеляційних та місцевих судах загальної юрисдикції”, не змінився. Робота з електронною поштою у суді здійснюється на належному рівні.

           

13. Список суддів суду, що потребують поліпшення житлових умов, шляхом забезпечення службовим житлом за місцем знаходження суду, за наданою формою. (В разі наявності змін, обов’язкове їх обґрунтування).

           

№ з/п

П.І.Б. судді (повністю), посада

Місце роботи

Призначено Указом Президента

Обрано Верховною Радою України

Стаж роботи на посаді судді

Дата та номер рішення уповноваженого органу про взяття на квартирний облік, як суддю

Умови, в яких перебуває сім»я у даний час

Чи отриму-вав житло раніше

Кількість кімнат, які потребують (1,2,3,4,5 будинок)

Житлова площа, кв.м.

Загальна площа, кв.м.

Ціна кв.м. (опосередкована вартість) грн.

Вартість житла, грн.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

1

Шевцова Наталія Вікторівна, суддя

 

Знам'янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Указ Президента України №308/2006 від 14.04.2006

---

7 років 2 місяці

Рішення виконавчого комітету Знам'янської міської ради Кіровоградської області  №49

09.02.2007

Суддя проживає  у квартирі у м.Знам'янка, що належить батькам.

Склад сім'ї-одна особа.

Потребує  забезпечення житлом  у м.Знам'янка внаслідок не забезпечення житлом взагалі.

---

2-кімнатна квартира

23,65  кв.м.

35 кв.м.

370 доларів США ( по курсу Національного банку України станом на 19.07.2013 року 1 долар США = 8,13 грн.)

105.283

2

Савельєва Оксана Валентинівна, суддя

Знам'янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Указ Президента України №392/2008 від 23.04.2008

---

4 роки 11 місяців

Рішення виконавчого комітету Знам'янської міської ради Кіровоградської області №278

10.07.2009

Проживає у 3-кімнатній орендованій квартирі у м.Знам'янка. Склад сім'ї-одна особа.

Потребує  забезпечення житлом  внаслідок не забезпечення житлом у м.Знам'янка взагалі.

---

2-кімнатна квартира

23,65  кв.м.

35 кв.м.

370 доларів США ( по курсу Національного банку України станом на 19.07.2013 року 1 долар США = 8,13 грн.)

105.283

 

 

 

14. Стан виконання листа територіального управління від 16.05.2011 року №19-717-3 щодо представництва інтересів ДСА України в судах загальної юрисдикції Кіровоградської області територіальним управлінням ДСА України в Кіровоградській області, у якому зазначалось, що вся кореспонденція, що стосується відповідної судової справи стороною у якій є ДСА України та/або територіальне управління ДСА України в Кіровоградській області (позовні заяви, заяви, заперечення, відзиви, судові повістки тощо), з метою економії бюжетних коштів та неухильного виконання наказів Державної судової адміністрації України, повинна направлятись на адресу територіального управління ДСА України в Кіровоградській області.

                                                                    15

Лист територіального управління державної судової адміністрації України в Кіровоградській області від 16.05.2011 року №19-717-3 щодо представництва інтересів ДСА України в судах загальної юрисдикції Кіровоградської області територіальним управлінням ДСА України в Кіровоградській області з приводу того, що вся кореспонденція, яка стосується відповідної судової справи стороною у якій є ДСА України та/або територіальне управління ДСА України в Кіровоградській області (позовні заяви, заяви, заперечення, відзиви, судові повістки тощо), з метою економії бюжетних коштів та неухильного виконання наказів Державної судової адміністрації України, повинна направлятись на адресу територіального управління ДСА України в Кіровоградській області, доведений до відома усім працівникам апарату суду. Всіх попереджено про те, що вся кореспонденція повинна направлятись до  територіального управління ДСА України в Кіровоградській області, і вказаний лист знаходиться на постійному контролі в.о.керівника апарату суду.

За другий квартал 2013 року у провадженні суду не було справ, стороною у якій є  ДСА України та/або територіальне управління ДСА України в Кіровоградській області.

 

15. Вказувати періодичність проведення керівником апарату суду перевірок роботи працівників апарату суду за напрямками та про результати  таких перевірок.

За дорученням в.о.керівника апарату суду щомісяця помічниками суддів перевіряється своєчасність здачі секретарями судових засідань судових справ після їх розгляду до канцелярії суду та правильність і своєчасність оформлення журналу судового засідання; перевіряється правильність оформлення ними журналів (протоколів) попереднього судового засідання та журналів (протоколів) судового засідання (технічна фіксація); кожні два місяця перевіряється стан роботи секретарів судового засідання у частині якісного та кількісного оформлення та оприлюднення списків справ, призначених до розгляду у суді, з обов'язковим зазначенням наслідків розгляду. За результатами вказаних перевірок помічниками суддів складаються відповідні акти, які погоджуються суддями і подаються в.о.керівника апарату суду до відома, який централізовано їх обліковує та подає для затвердження і до відома голови суду. Обговорення даних перевірок включаються до порядку денного нарад суддів суду за результатами роботи за місяць. Крім того, помічниками суддів кожного місяця готуються довідки про якість роботи суддів суду про кількість кримінальних (цивільних, адміністративних) справ, направлених до судів вищих інстанцій, та результатів розгляду. Дана довідкова інформація централізовано обліковується в.о.керівника апарату суду і подається щомісяця для обговорення на нарадах суддів суду.

Активно у суді помічником голови суду, під контролем в.о.керівника апарату суду, за даними, що подаються помічниками суддів, ведеться зведена робота по обліку навантаження суддів по розгляду справ усіх категорій та матеріалів з подальшим поданням показників голові суду (в.о.голови суду).

            Виконана робота перш ніж передається на підпис голові суду (в.о. голови суду) контролюється і перевіряється в.о.керівника апарату суду.

            Щокварталу перевіряються строки подання звіту щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів ( щокварталу до першого числа місяця наступного за звітним). Порушення строків подання відповідного звіту не встановлено.

Було проведено перевірку стану ведення кодифікаційної роботи Знам’янського міськрайонного суду.

Також проведено перевірку стану оформлення канцелярією суду журналів, ведення яких передбачено Тимчасовою інструкцією з діловодства у місцевому загальному суді та номенклатурою справ суду на 2013 рік.

Крім того, було проведено узагальнення практики роботи Знам’янського міськрайонного суду з розгляду кримінальних справ за ст.185 КК України за перше півріччя 2013 року.

Напередодні підготовки статистичних даних про роботу суду за перше півріччя 2013 року проводилася щопіврічна перевірка на предмет правильного відображення секретарями

16

суду в обліково-інформаційних картках автоматизованої системи на справи усіх категорій та у журналах обліку надходження до суду апеляцій, апеляційних скарг та подань прокурора результатів розгляду апеляцій (апеляційних скарг, подань) з метою  оперативної підготовки достовірних даних під час складання помічниками суддів довідок якості розгляду суддями суду справ усіх категорій та матеріалів за відповідний період роботи з урахуванням даних про кількість і результати оскарження судових рішень та приведення у відповідність до вимог заповнення пунктів відповіних облікових форм первинного обліку. Перевірка проводилася в.о.керівника апарату суду з обов'язковою участю помічника голови суду та судового розпорядника, відповідального за статистичну роботу у суді.

            Перевіркою з’ясовано, що обліково-статистична робота канцелярією суду зі здійснення відображення результатів розгляду апеляцій (апеляційних скарг, подань) в цілому ведеться відповідно до норм Кримінально-процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, граф відповідної обліково-інформаційної картки, Інструкції з діловодства у місцевому загальному суді.

            Також, напередодні підготовки статистичних даних про роботу суду за перше півріччя 2013 року, проводилась перевірка стану здійснення канцелярією суду первинного обліку справ усіх категорій та матеріалів, що надходять до провадження суду, на обліково-інформаційних картках, з метою удосконалення роботи канцелярії суду зі здійснення первинного обліку справ усіх категорій та матеріалів, що надходять до провадження суду, а також для підготовки більш достовірних та повних статистичних даних для складання звіту про роботу суду за 2012 рік.

            Перевіркою з’ясовано, що обліково-статистична робота канцелярією суду по здійсненню первинного обліку справ усіх категорій та матеріалів, що надходять до провадження суду, на обліково-інформаційних картках в цілому ведеться відповідно до норм  Інструкції з діловодства у місцевому загальному суді, суттєвих зауважень не має.

Крім того, на виконання рішення колегії ТУ ДСА України в Кіровоградській області №1/1 від 24.01.2011 року, з метою уникнення нарахування пені по невчасно сплаченим послугам, відповідальна особа направляє на адресу територіального управління рахунки на оплату електроенергії, послуг зв'язку, комунальних послуг та інше, не пізніше наступного дня після надходження таких документів до суду;

На постійно діючу комісію для проведення у Знам'янському міськрайонному суді Кіровоградської області перевірки матеріалів, що зробилися непридатними, визначення цінностей, які підлягають списанню і вилученню їх з обігу, покладено обов’язок один раз у квартал проводити списання використаних матеріальних цінностей із складанням актів, які підлягають направленню до відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності до 15 числа місяця наступного за звітним кварталом;

В.о.керівника апарату суду здійснюється постійний контроль за функціонуванням програми електронного судового документообігу КП «ДЗС».  

На виконання ч.8 ст.149 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року №2453-6 канцелярія суду щоденно протягом робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів, що подаються.

           

 

 

В.о. керівника апарату

Знам'янського міськрайонного суду

Кіровоградської області                                                                                А.О. БАГНО