flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

План проведення Дня відкритих дверей

07 жовтня 2013, 16:09

 

Знам’янський  міськрайонний суд Кіровоградської області

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

                                   Голова

                                   Знам’янського міськрайонного суду

                                   Кіровоградської області

                                   __________________Н.І. Попова

                                   «07» жовтня 2013 року

 

      П Л А Н

проведення Дня відкритих дверей

Знам’янського міськрайонного суду Кіровоградської області

для громадян, студентів навчальних закладів та учнів старших класів

м.Знам’янка та Знам’янського району Кіровоградської області

«18» жовтня 2013 року

 

 

з/п

Заходи

Час проведення

Місце проведення

Відповідальний

1.

Реєстрація учасників.

10.00-10.30

Вестибюль суду

Старший судовий розпорядник Джулай В.І., судовий  розпорядник Десятнікова Т.Л.

2.

Екскурсія по суду. Огляд стендів з довідковою інформацією, робочих кабінетів працівників апарату  суду, залів судових засідань.

10.30-11.00

Приміщення суду

В.о. керівника апарату суду Калюжна Т.І.

3.

Ознайомлення з роботою суду та працівників апарату суду. Розпорядок роботи, правила поведінки громадян у приміщенні суду.

11.00-11.30

Зал судового засідання

В,о. керівника апарату   суду Калюжна Т.І.

4.

Демонстрація техніки фіксування судового процесу.

 Роз’яснення порядку звернення до суду.

11.30-12.00

Зали судових засідань

Головний спеціаліст з ІТ Набока С.В.,

помічник голови суду Багно А.О.

5.

Проведення бесіди з головою суду Поповою Наталею Іванівною, в.о. керівника апарату суду, помічником голови суду, головним спеціалістом з ІТ  та учасників Дня відкритих дверей.

12.00-13.00

Зал судового засідання

В.о. керівника апарату суду Калюжна Т.І., помічник голови суду Багно А.О., головний спеціаліст з ІТ Набока С.В.

 

В.о.керівника апарату

Знам’янського міськрайонного суду

Кіровоградської області                                                                                       Т.І.Калюжна