Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
до наказу керівника апарату
Знам’янського міськрайонного суду
Кіровоградської області
від 12 січня 2017 року №04-К
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –
секретаря судового засідання Знам’янського міськрайонного суду
Кіровоградської області
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
Секретар судового засідання: Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. Перевіряє наявність і з'ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання. Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. .Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду. Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, старшого секретаря суду, помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ. |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 2240 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строковий – до виходу на роботу основного працівника. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону ( додаток 1 до Порядку проведення перевірки, затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №563, в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №167 ) або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки ( додаток 5 до того ж Порядку ); 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік ( заповнюється в електронному вигляді за посиланням https://portal.nazk.gov.ua ) Строк подання документів: 22 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби. |
Дата, час і місце проведення конкурсу |
10 лютого 2017 року, о 10 год. 00 хв. 27406, Кіровоградська область, місто Знам’янка, вул.Маяковського,30, кабінет 7 на другому поверсі |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Калюжна Тамара Іванівна тел. (05233 2-31-05 Е-mail:
|
Вимоги до професійної компетентності |
||
Загальні вимоги |
||
1 |
Освіта/Ступінь вищої освіти |
Вища/Не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
______ |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
За спеціальністю: «Правознавство» або «Право» або «Правоохоронна діяльність» |
2 |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про судоустрій і статус суддів», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Кримінальний процесуальний кодексу України, Цивільний процесуальний кодекс України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Кодекс адміністративного судочинства України |
3 |
Професійні знання |
Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173; Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №736; Національний стандарт України |
4 |
Якісне виконання поставлених завдань |
1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно; 3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 4) вміння вирішувати комплексні завдання; 5) вміння ефективно використовувати ресурси; 6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
5 |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими; 3) вміння надавати зворотній зв’язок |
6 |
Сприйняття змін |
1) виконання плану змін та покращень; 2) здатність приймати зміни та змінюватись |
7 |
Технічні вміння |
Впевнений користувач ПК, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Internet ). |
8 |
Особисті компетенції |
1) відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі; 3) уважність до деталей; 4) наполегливість; 5) креативність та ініціативність; 6) орієнтація на саморозвиток; 7) орієнтація на обслуговування; 8) вміння працювати в стресових ситуаціях. |